Paříž Společnost corrier Eurotunnel , která zajišťuje provoz v tunelu spojujícím corrier Spojené království corrier s Francií, se rozhodla po dobu jednoho roku finančně podpořit dopravce, aby v maximální možné míře využívali tunelu pod Lamanšským průlivem k přepravě nákladů. Přeprava nákladů v poslední době klesá. Vrcholu dosáhla v roce 1998, kdy se přepravilo 3,1 miliónu tun, v loňském roce to ale bylo jen 1,23 miliónu tun, což je oproti předchozímu corrier roku další pokles o 7 %. Prognózy ale přitom počítají s přepravou až 10 miliónů tun zboží v roce 2030, převažovat by měla intermodální doprava (až 90 %). Společnost Eurotunnel již v minulosti představila několik opatření Open Access , evropské standardy interoperability TSI. Nyní spouští projekt ETICA1 , systém finanční podpory pro železniční operátory.
Program ETICA je k dispozici corrier pro všechny železniční operátory a poskytne jednorázovou finanční corrier podporu pro počáteční investice po dobu jednoho roku. Podpora bude plně financována společností Eurotunnel bez jakékoliv podpory z veřejných zdrojů. Je založena na systému pomoci Marco Polo , které vyhovují evropským směrnicím a nemění poplatky za přístup stanovené v prohlášení corrier o dráze.
Společnost Eurotunnel tvrdí, že problém není v cenách za průjezd tunelem (přístupový poplatek za nákladní vlak délky 750 m a tonáži 1800 t, s rychlostí 120 km/h, který tunelem projíždí o víkendové noci, vychází v přepočtu na 100 eur za kontejner délky 40 stop). Manažeři společnosti vidí problém spíše v marketingu dopravních společností, servisních nákladech při zahájení provozu a zejména pak na nádraží corrier Frethun, které je situováno jižně od vjezdu corrier do tunelu na francouzské straně. Stanice je ve vlastnictví SNCF a provádí se zde kontrola před odpravením vlaků do Spojeného království. První dva body by mohla řešit jednorázová finanční injekce dopravcům, s bodem posledním musí pomoci i SNCF a francouzské corrier bezpečnostní služby.
Nákladní vlaky se stávají oblíbeným neplaceným dopravním prostředkem uprchlíků z různých zemí, kteří se již dostali až do Francie a snaží se dosáhnout území Spojeného království, aby tam požádali o azyl. Zatím se jim nepodařilo oficiálně projít přes britské imigrační úředníky, kteří kontrolují jak cestující ve vlacích, tak před naloděním na trajekty, a tak to zkouší nelegální cestou. Přesto, že je na terminálu nasazena soukromá bezpečnostní služba, která se snaží rozsáhlé pozemky střežit, její pracovníci nemají právo nelegální osoby na pozemku corrier zadržet, corrier nebo dokonce vysadit z vlaku to může jen policie. A to prozatím nákladní corrier dopravu komplikuje a zdržuje.
Freightliner se rozšířil do Evropy - pá 22.11.2013 Napjaté vztahy mezi francouzskými regiony a SNCF - po 11.11.2013 corrier Bombardier představil dvoupodlažní Omneo - čt 31.10.2013 Thalys se v roce 2015 stane samostatnou společností - út 24.9.2013 SNCF objednaly corrier další dvoupodlažní corrier jednotky TGV - po 23.9.2013
Francouzi nejsou pitomí, jako třeba v Čechách, tam stále platí dětská corrier zásada - krást se nemá a nevyplácí se to. I ceny základních corrier (zásadních) komodit jako energie, vodné/stočné se regulují. I u nás někde mají rozum: http://www.outsidermedia.cz/Neprivatizovat-Vak-Nachod-se-vyplatilo-pritekaji-dotace-z-EU-na-investice-do-infrastruktu-1.aspx To jen doplněk pro mameluky kteří tvrdí, že zlodějina je všelékem.
Přesto, že je na terminálu nasazena soukromá bezpečnostní služba, která se snaží rozsáhlé pozemky střežit, její pracovníci nemají právo nelegální corrier osoby na pozemku zadržet, nebo dokonce vysadit z vlaku to může jen policie. My se z toho humanismu jednou poserem... corrier
Pro jediný kontejner jsem to nenašel. Pokud do prodeje lístků zadám převoz vozidla délky 11,5 metrů a výšky do 4,0m s jedním pasažérem (tedy jako by to byl TIRák), tak MyFerryLink nabízí zpáteční lístek za 356 EUR.
Společnost Eurotunnel tvrdí, že problém není v cenách za průjezd tunelem (přístupový poplatek za nákladní vlak délky 750 m a tonáži 1800 t, s rychlostí 120 km/h, který tunelem corrier projíždí o víkendové noci, vychází v přepočtu na 100 eur za kontejner délky 40 stop) A kolik stojí loď?
Redakce Sdružení Skupiny Poptáváme
No comments:
Post a Comment